@nazi14030

وایییی بچه ها فکز کردم این اسکلا امروز پنج مرداده بعد رفتم برا این خانوم👆چندتا ادیت زدم راجب خودش و جونگکوک و فلان از صفر تا صدم روش کار کردم بعد پست کردم استوری گردم متن نوشتم بعد یک چیزی نوشتم حالا بیخیال بعد رفتم دیدم الان تیریم🥲همرو از دم پاک کردم ادیتام هست فعلا تو گوشیم دیگه شاید پاکشون کردم یک چیز دیگه زدم یا اصلا نمیدونم فقط میدونم رد دادم😂
دیدگاه ها (۰)

بچه ها میدونم ادیتام بده ولی دارم سعیمو میکنم خدایی ولی اگه ...

#ادیت_خودم

in your eyes

#پارت۱۱رییس مافیایی من⛓🖤❤️‍🔥هیچی ولش کن ا/ت:باشه هرجور راحت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط